Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky, jsem ráda, že se líbí. :-)

0 0
možnosti
Foto

Však mám z čeho vybírat. :-) Díky!

0 0
možnosti
Foto

Rozbolíte, potěšíte...kraj, co ho miluju a co mi tak schází, že to nepopíšu. Zase oživení známých míst. Krása....Veroniko, jste moje spojka:)R^V

0 0
možnosti
Foto

Tak jen doufám, že jsem nepřinesla moc velkou bolest. Taky by se mi strašně stýskalo, kdybych musela žít jinde. Děkuji za milá slova. V

0 0
možnosti
Foto

Krásné fotky! Tam jsem ještě nebyla.R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, to je milé... R^ Tak co využít léto a zajet si k nám, pokud to nemáte moc daleko? Určitě nebudete litovat.

0 0
možnosti
VN

U mě nejvíc boduje ... Kostel Nanebevzetí Panny Marie v Neratově. Také

menhiry... Prostě tam máte krásně ...

0 0
možnosti
Foto

U nás je všude krásně, ať pojedete v Orlických horách, kam chcete. Díky! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 14,73
  • Průměrná čtenost 313x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.