Diskuse

Černoušek

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takového černého kocourka Mikeše (i s tím bílým motýlkem pod krkem) jsem měl naposledy hodně dávno, už v roce 1999. ale vzpomínky na něj mám stále živé a dokonce ještě slyším i to jeho vrnění.

1 0
možnosti
Foto

Tak to máte stejné jako já. Taky si po těch letech dovedu živě vybavit, jak vrněl nebo mi hlavičkou narážel do tváře, či se drápal po noze nahoru na svou "vyhlídku" na rameni.

1 0
možnosti
ŠM

nádherný..on žije pořád- ve Vašem srdci...stejně jako všichni, co odešli za Duhu...

https://www.youtube.com/watch?v=kExgJJ7Xlvs

1 0
možnosti
Foto

Ano, byl nádherný, a je pořád v mém spolu se vší láskou, kterou nám dával.

Děkuji za odkaz.

0 0
možnosti
Foto

Hezký i smutký...osud všech kočkomilů. Karma je jistá

5 0
možnosti
Foto

Děkuji...ano, to je osud všech kočkomilů, ale naštěstí láska se neztrácí.

0 0
možnosti
Foto

Krásný kočičák. Mňau😺

3 0
možnosti
Foto

Mňau mňau...děkuji...byl moc krásný a uměl prozářit každou chvíli dne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 339
  • Celková karma 13,53
  • Průměrná čtenost 312x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.