Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jó, Corvara. Tak tam jsem také byl. Ale spíš na svazích, které ji obklopují. Třeba Boe, kde se mi nahoře víc líbila ta stará, jak ta nová moderní restaurace.

0 0
možnosti
Foto

O Boé budu psát někdy příště. Sice jsme ten den neměli úplně nejlepší počasí, ale přesto to stálo zato.

0 0
možnosti
  • Počet článků 339
  • Celková karma 13,86
  • Průměrná čtenost 312x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.