Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

21-24: Josef a Frieda Bajerovi

25-26: Rudolf a Klára Neugebauerovi

28-30: novostavba na míst zbourané usedlosti

0 0
možnosti
Foto

Díky moc za podrobné upřesnění, zase jsem o něco chytřejší. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Fotka číslo 9: Bývalá myslivna. Hajný Matyáš.

Fotka číslo 10: Joasef Kreusel - truhlář. Zůstal v chalupě po odsunu.

0 0
možnosti

P78e22t83r 42M92a16n58d58a

6. 6. 2022 7:24

Mám Neratov rád.

0 0
možnosti
Foto

Škoda, že není možné komentovat jednotlivé fotky. Ke každé bych mohl uvést stáří s postupné majitele. Včetně chalupy mého dědy.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji a mějte se hezky. V

0 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 14,73
  • Průměrná čtenost 313x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.