Diskuse

6.9.2011

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné, pěkné, pěkné ...

0 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, jsem ráda, že měly úspěch. V

0 0
možnosti
Foto

Děkuji pěkně, mně tehdy udělaly velkou radost, a těší mě, že i někomu dalšímu. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jste můj kůň;)) Veroniko, klikám na Vás;) třeba se do desítky nedostanete. Ale chci, abyste věděla, že jste duše oblíbená a že v téhle době mají Vaše blogy velký význam. Jde v nich o podstatu. :) krásný podzim;)

1 0
možnosti
Foto

Milá Radko, děkuji za krásná a povzbudivá slůvka. Moc si přeji, aby se všem mé snímky líbily a daly jim zapomenout na starosti všedních dní, přiblížily jim nádheru naší vlasti a zahřály je u srdíčka. V I Vám krásný a barevný podzim.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, u nás v Orlických horách je všude tak nádherně, až se tají dech. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Máte tam krásně, jen co je pravda. Ač září, na člověka z toho úplně dýchá léto.

2 0
možnosti
Foto

Ano, v posledních letech sama pozoruji, že třeba i v pozdním podzimu je tráva zelená jako v plném létě, a užívám si to plnými doušky. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 339
  • Celková karma 14,05
  • Průměrná čtenost 312x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.