Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I10v16a 51M81a48r36k59o50v36á

16. 11. 2020 14:17

To je krása, Veroniko:-)R^

0 0
možnosti
Foto

To jsem ráda, že se líbí, díky. :-)

0 0
možnosti
Foto

A což teprve, až napadne sníh. To bude kontrast oranžové a bílé. Pěkné jeřáby byly i nad Pěčínem s hoeami v pozadí.

Rokytnice je moje rodné město.

0 0
možnosti
Foto

Ano, to budou taky krásné, pokud ještě budou, a že jich letos bylo snad nejvíc, co pamatuji za celý svůj život. :-)

0 0
možnosti
LI

Nám kosové nalétli na kaliny a celou tu zářivou (rudou) krásu zlikvidovali za několik dní. Alespoň si dali do nosu, budiž jim přáno.

0 0
možnosti
Foto

Jéje, tak jim asi moc chutnaly. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 14,73
  • Průměrná čtenost 313x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.