Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Rhododendrony jsou nádherné...ty barvy, až oči přecházejí....

Oba blogy jsou pěkné na podívání.....filtr občas jen zpestří obrázek....V Taky je mám ráda....

0 0
možnosti
Foto

Děkuji pěkně. Zkraje jsem je taky moc nepoužívala, ale pak jsem v nich našla takové jakési kouzlo, kterému jsem propadla.

0 0
možnosti
Foto

Nádhera. :-)R^

Více se mi líbí přirozené, filtry neupravované fotky. Pokud jste však občas vložila i filtry upravenou fotku, tak je to zajímavé zpestření fotoblogu. R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. :-)

Já ráda a dost hojně filtry používám, hlavně BW.

0 0
možnosti
Foto

Jsou překrásné. Vždycky říkám, jaká je škoda, že rhododendrony nemůžou kvést 1/2 roku, aby si je člověk mohl dlouho vychutnávat. Ale to by potom třeba nebyly tak vzácné.:-)

1 0
možnosti
Foto

Taky bych u spousty kytiček brala, aby kvetly déle, ale taky si říkám, že takhle jsou vzácnější a člověk si toho víc váží. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 339
  • Celková karma 14,05
  • Průměrná čtenost 312x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.