Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chodíme po stejných cestách a máme stejná oblíbená místa.... R^

0 0
možnosti
Foto

Třeba jsme se někde potkaly, a nevíme o tom. ;-D R^

0 0
možnosti

Snímky krajiny českých hor mě vždy potěší, takže za fotografovaná témata dávám jedničku. Jako kolega amatérský fotograf se zálibou v uvedeném tématu si troufám skromně poradit - dát si více pozor na náklony fotografovaných scén a nesnažit se zabrat při dané ohniskové vzdálenosti co nejvíce, je-li to kompozici na škodu třeba právě tím náklonem. Prakticky výlučná středová kompozice také nepůsobí dobře, měla by mít nějaký významnější důvod, než ryze praktickou stránku - aby byl objekt celý na snímku. Jinak přeji mnoho inspirace a dobré světlo!

0 0
možnosti
Foto

Já jsem zkrátka amatérka, co si budeme povídat. Fotím, jak (ne)umím, abych měla na fotce zachyceno, co a jak tam chci mít. Nikdy jsem neabsolvovala žádný kurz nebo tak něco, tak to prostě dělám citem.

I Vám přeji to samé. ;-)

0 0
možnosti

R^ Díky vám poznávám oblast, kde jsem nikdy nebyl!!

0 0
možnosti
Foto

Bingo! Přesně to je mým záměrem, zpropagovat Orlické hory, které podle mě nejsou tak známé jako třeba Šumava nebo Krkonoše. A jestli Vás to inspiruje i k návštěvě, budu ještě radši. R^V

0 0
možnosti
Foto

Díky za pěkné fotografie. Kdysi jsme v tom kraji byli, vzpomínám. R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Jo, na Divoké Orlici, u bunkru Hanička, v Kunvaldu, u památného stavení ve kterém se scházeli (tajně) příslušníci Jednoty bratrské, v Javornici, v atelieru malíře Vojtěcha Sedláčka... V orlických horách je všude hezky. Mám foto. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Nádherné fotografie. R^R^:-)

Nejvíce se mi líbí ta bříza focená po světle. Už se těším na další díl tohoto seriálu.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám... Další fotky určitě budou, mám pořádně velký archiv. ;-D Jinak jsem tu břízu fotila i přes různé filtry a nemohla jsem se na ni ani vynadívat. Málokdy se teď povede taková námraza, navíc za sluníčka.

0 0
možnosti

I66v55a 88M10a78r62k54o72v77á

23. 5. 2018 16:38

Jako když to z těch fotek dýchá, žes na těch místech zažila něco zvláštníhoR^ A ta bříza...V

0 0
možnosti
Foto

Skoro u všech si pamatuju ty pocity, s kterými jsem to fotila. Třeba Zemská...to jsem tam byla úplně poprvé a tak jsem se do toho místa zamilovala, že tam jezdím každý rok, stejně jako do Neratova.

0 0
možnosti
  • Počet článků 339
  • Celková karma 14,05
  • Průměrná čtenost 312x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.