Veronika Foglová

Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.

Veronika Foglová

Zlatá jablonská břízka

Na Slavnost Všech svatých jsem se později odpoledne vracela z Dolní Čermné od hrobu své profesorky.

12.11.2023 v 16:19 | Karma: 10,66 | Přečteno: 151x | Diskuse| Fotoblogy

Veronika Foglová

Deštenské břízky

Druhého červnového dne roku 2021 jsem se vracela z výletu do Sedloňova. Ráno jsem čekala v Deštném na další spoj, a toto čekání jsem využila k návštěvě hřbitova a kostela.

11.6.2023 v 12:07 | Karma: 12,99 | Přečteno: 171x | Diskuse| Fotoblogy

Veronika Foglová

Jablůňka

Letos se urodilo hojně jablíček, alespoň u nás nejvíce ze všeho zahradního ovoce. Stromy malé i velké jsou tak obsypané, že sotva na sobě zvládnou unést tu spoustu Božího Požehnání.

2.10.2022 v 15:02 | Karma: 16,95 | Přečteno: 228x | Diskuse| Fotoblogy

Veronika Foglová

Setkání po dvou letech (2)

Zdravím Vás všechny o Slavnosti Zmrtvýchvstání Páně a po velikonočním přání Vám nabízím druhou sérii snímků valteřických buků.

17.4.2022 v 23:36 | Karma: 11,76 | Přečteno: 171x | Diskuse| Fotoblogy

Veronika Foglová

Setkání po dvou letech (1)

V druhé polovině března jsem měla možnost podívat se po dvou letech na místo, do kterého jsem se kdysi zamilovala na první pohled...na krásně pokroucené buky na Špičáku u Valteřic.

10.4.2022 v 16:06 | Karma: 17,04 | Přečteno: 295x | Diskuse| Fotoblogy