Veronika Foglová

Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.

Veronika Foglová

Černobíle z okolí Převáže a Bukové hory

Včera jsem trochu zalistovala svým fotoarchivem, a tak, prosím, přijměte pozvánku na malou BW procházku z Převáže na Bukovou horu a zpět.

7.1.2024 v 16:59 | Karma: 12,28 | Přečteno: 213x | Diskuse| Fotoblogy

Veronika Foglová

Černobílé Orlické hory (2)

Protože už jsem tu dlouho nepublikovala článek s výhradně černobílými fotografiemi Orlických hor, zvu Vás dnes na BW prohlídku.

3.12.2023 v 12:16 | Karma: 13,89 | Přečteno: 234x | Diskuse| Fotoblogy

Veronika Foglová

Černobílé Orlické hory (1)

Už dlouhou dobu jsem plánovala tuto rubriku, protože velmi ráda fotím i BW snímky. Je to zase o něčem jiném než focení v barvě.

19.9.2021 v 12:31 | Karma: 16,62 | Přečteno: 254x | Diskuse| Fotoblogy