Veronika Foglová

Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.

Veronika Foglová

6.9.2011

Ten den to všechno začalo. Šestého září dva tisíce jedenáct jsem nafotila své úplně první snímky v okolí našeho domu.

12.9.2021 v 16:48 | Karma: 17,73 | Přečteno: 324x | Diskuse| Fotoblogy

Veronika Foglová

Vávrův lom, květen 2018

Voda. Živel, který mě odmalička fascinoval. Ať tekoucí, nebo stojatá, vždycky jsem v ní viděla hlavně zdroj života pro každý organismus na této zemi, a také něco, co se jako objekt k pozorování nikdy neomrzí.

9.6.2019 v 18:45 | Karma: 16,23 | Přečteno: 649x | Diskuse| Fotoblogy

Veronika Foglová

Jak to všechno začalo...

Asi se zeptáte, co všechno mělo začít...a má odpověď bude znít: mé fotografování, které se z koníčku postupně stalo závislostí a jehož sedmé výročí dnes slavím.

6.9.2018 v 19:48 | Karma: 12,60 | Přečteno: 269x | Diskuse| Fotoblogy