Mé oblíbené snímky

Veronika Foglová

Mé oblíbené snímky (3)

Po čtyřech měsících se "vracím na scénu" s dalším dílem seriálu Mé oblíbené snímky. Všude kolem mě je pořád tolik krásných objektů, které stojí za cvaknutí...tak ať se Vám líbí!

24.2.2019 v 15:25 | Karma článku: 15.20 | Přečteno: 249 | Diskuse

Veronika Foglová

Mé oblíbené snímky (2)

Na konci května jsem tu uveřejnila první díl "seriálu" Mé oblíbené snímky, s fotografiemi, které mám obzvlášť ráda. Nyní tu předkládám druhý díl.

20.10.2018 v 18:39 | Karma článku: 18.84 | Přečteno: 435 | Diskuse

Veronika Foglová

Mé oblíbené snímky (1)

Asi každý fotograf má snímky, které má rád více než jiné, které třeba zachycují něco zvláštního, co prožil, něco zásadního, co ovlivnilo jeho život.

23.5.2018 v 15:14 | Karma článku: 16.73 | Přečteno: 268 | Diskuse
Počet článků 334 Celková karma 15.35 Průměrná čtenost 305

Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.