Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

Kdykoli jedu do Orlického Záhoří, v Neratově se v tom nádherně znovuzrozeném kostele zastavím a bimbnu na zvon. Děkuji za prima blog a mějte se! :-)

0 0
možnosti
Foto

Taky se mějte a hezké cesty po Orlických horách! R^

0 0
možnosti
Foto

Mohu jen potvrdit, Neratov je úžasný, byli jsme tam poprvé před měsícem a uchvátil nás. Díky za připomenutíR^

0 0
možnosti
Foto

Nemáte zač, a doufám, že se zase někdy vrátíte. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Někdo ukradl sošku marie sedmibolestné ze sloupku mezi čp. 56 Lier Marta a čp. 60 Zimmer Franz.

0 0
možnosti
Foto

Je tam, ale ležela rozřezána na kusy vedle, patrně se připravuje nějaká restaurace.

0 0
možnosti
Foto

Schöne Bilder aus unserem Bärnwald.

0 0
možnosti
MJ

Mohu jen potvrdit, Neratov je absolutně úžasné místo s mimořádnou energií! Díky za krásné obrázky!

0 0
možnosti
Foto

To mě těší, že jsem udělala radost, díky! :-)

0 0
možnosti
Foto

R^VR^:-) moc Vám děkuji. Krásné fotky pro mne moc důležitého krásného místa. Pěkný večer, Veroniko:)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, Radko, nemáte zač. Nafotila jsem jich tam hodně přes pět set, tak bylo těžké vybrat jen pár, ale až to zpracuji, najdete je na téhle adrese: https://www.zonerama.com/veronikafoglova/1015665 .

1 0
možnosti
  • Počet článků 337
  • Celková karma 15,10
  • Průměrná čtenost 314x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.