Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to stálo za shlédnutí ... Nemařila jsem čas, děkuji ... R^

0 0
možnosti

R^R^R^Neratov vstal jako Fénix z popela a znovu žije!

0 0
možnosti
Foto

Ano, přesně tak, a já věřím, že bude žít a rozvíjet se i nadále. :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné fotografie a nádherné místo s duší. Jeho "zmrtvýchvstání" není jen tak samo sebou, Díky Bohu se objevili, téměř jako zázrakem, dobří, obětaví lidé. a jejich dílo je hodné vděčnosti a obdivu

Děkuji moc.

0 0
možnosti
Foto

Já děkuji za krásný, výstižný komentář. R^

0 0
možnosti
Foto

Hezké. Byla jste se někdy projít nahoru pp vsi?

0 0
možnosti
Foto

Ano, několikrát, ale z časových důvodů mi to nikdy nevyšlo dál než na to rozcestí u něhož stojí Pieta. Každopádně bych se ráda někdy podívala dál směrem na Mezivrší.

0 0
možnosti

J76i94ř63í 71F52o80g39e53l

10. 5. 2020 21:18

Moc pěkné místo, moc pěkná fota.R^

Příští rok mám v ty strany namířeno, určitě se zastavím.

(Pokud tedy zdraví dovolí)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji... :-)

Letos Vám to nevyjde?

0 0
možnosti

Vždy , když projdu nějakým povedeným fotoblogem, mrzí mě kolik jsem toho ještě neviděl, tak snad v příštím životě, karma.R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, to je milé. V Ale na Neratov si určitě vyšetřete čas co nejdřív, nebudete litovat.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS