Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VD

Prý pohled do zeleného uklidňuje, mě ještě hřejeR^

0 0
možnosti
Foto

Uf, tak to jsem moc ráda. Chtěla jsem všem dodat optimismus. Díky! V

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné a optimistické poselství jara. Děkuji!

0 0
možnosti
Foto

To já děkuji za krásný komentář. Ta zelená už se hodně projevuje, ale přece jen ne ještě tak masivně a plošně, spíš jen kolem vodních toků, a to je pak jeden rád, že má archiv, kde si takovou nádheru může najít. :-)

0 0
možnosti
IM

Slintám blahem, Veroniko... Vlastně, teď se slintat nesmí... takže: krásnýR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Ivo, tak to jsem moc ráda...a děkuji. Zase bych se tam chtěla podívat...

0 0
možnosti
Foto

Veroniko, díky za to pozitivno, hned se mi lépe dýchá;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jéje, ani nevíte, jak jsem ráda! Sama vím, co to je, když to nejde, takže jestli mé snímky pomohly k lepšímu dýchání, tak to je moc fajn. :-)

0 0
možnosti
PK

Moc hezká podívaná,jen za oknem je to trochu jinak u nás v Křivoklátských luzích - 9 ....;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Taky si říkám, že v zimě jsme měli jaro, a teď, když je jaro kalendářně, sklouzli jsme zpět do zimy. Pěkně zdravím na Křivoklátsko!

0 0
možnosti
  • Počet článků 337
  • Celková karma 15,10
  • Průměrná čtenost 314x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.