Diskuse

Pan kos

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I13v90a 83M24a79r12k81o21v65á

3. 12. 2018 17:06

Krásný kousek, krásné fotky, VeronikoR^. Já jsem tuhle potkala krkavce, ale to jsem žasla, jak ohromný to je pták, budil respekt!:-)

0 0
možnosti
Foto

Jestli jsi ho potkala zblízka, to se ani nedivím, to musel být zážitek. A děkuji!

0 0
možnosti
Foto

Gratuluji k pěkným fotkám. R^

Byl to krasavec, ale očividně měl nějaký problém. Letos v ČR řádila epidemie viru Usutu systematicky hubící celé populace kosů, zřejmě k nám přišla z Německa. V některých lokalitách kosi zcela vyhynuli. Je možné, že pták na snímcích byl nakažený (nebo otřesený nárazem do skleněné překážky). Takhle se kos normálně nechová.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za přání.

Fotila jsem to ale už loni, takže snad to nemělo příčinu, jakou popisujete. I letos jsem zažila jiného kosa s takto roztaženými křidélky. Pravda je, že napoprvé mi to taky přišlo divné. Ale kosy jsem jinak vídala normálně, takže tady snad nevyhynuli, jak píšete níže. Asi jim svědčí naše zdravé orlickohorské povětří. :-)

0 0
možnosti
Foto

Vy jste vždycky potěšením. Krásné :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Tak to je nejkrásnější...že jsem potěšila, protože proto to dělám. Děkuji. V

0 0
možnosti
Foto

Jenomže letos do nich přišla nějaká nemoc a kosové u nás úplně vymizeli. Tudíž krmíme na zahradě asi 100 vrabců, sýkorky, hrdličky ale černého krasavce ani jednoho. Škoda.

1 0
možnosti
TB

krásné záběry, k nám na zahradu se chodí také opalovat kosi a nebojí se. Tuhle jsem od něho byl tak na 3m a byl v pohodě. On takhle přistál sám, vždycky po mně pokukoval. Je škoda, že to nedokážu přesunout záběry do těchto prostor.

1 0
možnosti
Foto

Já byla před pár dny od jednoho na dosah ruky. Moc jsem se divila, že hned neodletěl. Ale než jsem stačil;-Duž ho to napadlo.

0 0
možnosti
MJ

Také je mám ráda. Mají se u nás na zahradě dobře...moc hezké fotky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, jsem ráda, že se líbí. V

0 0
možnosti
PK

Chtěl zapůsobit a povedlo se, nádhera R^

1 0
možnosti
Foto

Je fakt, že byl dobré pozici. :-) Děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 337
  • Celková karma 15,10
  • Průměrná čtenost 314x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.