Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tak to já mám přesně obráceně, toulám se bez mapy a díky tomu objevím, co jsem nevěděl, že existuje:-)

0 0
možnosti
Foto

Taky dobrý.:-) Proti gustu žádný dišputát. Já to zas mám radši naplánované, protože se znám a vím, že u každého zajímavého místa se budu chtít zdržet, a jelikož jsem neřidička, tudíž závislá na vlacích a autobusech, musím si naplánovat trasu tak, aby mi neujel zpáteční spoj. Proto radši vím dopředu, co kde můžu čekat.

0 0
možnosti
IM

I17v50a 17M96a67r24k10o30v39á

16. 5. 2018 22:24

Veroniko, díky za další tipy na výlety:-)R^ Ve Vávrově lomu jsem byla poprvé teď v neděli. Je to opravdu krásné místo s přenádherným okolím... Kdybych nemusela dávat pozor, abych se nevymázla na kole, asi nadšením vzlítnu;-DV

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Ivo, nemáš zač. Ty bys určitě vzlítla, jsi jak pírko, u mě by to bylo v podstatě nerealizovatelné. ;-D Rozhodně bych se tam ráda podívala v létě, až pokvetou lekníny a kosatce, ovšem teď mi už týden stávkuje foťák, což je pro mě fakt katastrofa. Rv Ale hlavně, že sis to užila.

0 0
možnosti
Foto

Vaše fotogalerie je nádherná. R^ :-)

1 0
možnosti
Foto

Mnohokrát děkuji, to potěší a dodá chuť do další práce. V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS