Zvířátka na Tiché Orlici

11. 07. 2018 20:53:54
Celou minulou zimu jsem v Jablonném nad Orlicí krmila kačenky a různá jim podobná vodní zvířátka. S příchodem jara se objevila i nová generace. Je krásné je slýchat, jak mě hlasitě vítají, jako by si na mě už zvykli...

A protože po příjezdu z práce mám v Jablonném dvacet minut času, než mi jede další autobus k nám, a autobusové nádraží se nachází v těsném sousedství Tiché Orlice, krátím si ten čas krmením a fotografováním i nyní, a tak Vám nyní nabízím pár dnešních snímků.

P.S.: Zvykli si na mě tak, že klidně přijdou i jen metr ode mě, aniž by se báli. :-)

Autor: Veronika Foglová | středa 11.7.2018 20:53 | karma článku: 12.83 | přečteno: 148x

Duchovní obnova v La Salette, den sedmý

Nastala sobota, den, kdy jsme se museli rozloučit s tímto kouzelným místem. Ráno jsme se rozloučili s druhou skupinou, která odjížděla dříve než my. Pokud si dobře pamatuji, vyjížděli jsme kolem jedenácté dopoledne.

14.7.2018 v 17:36 | Karma článku: 6.86 | Přečteno: 170 | Diskuse

Dnešní podvečer na Faltusově kopci

Původně jsem dnes neměla v plánu dávat sem nový článek. Ale protože jsem byla unavená celodenní prací (máme pouť), šla jsem se navečer odreagovat s foťákem v ruce, a tohle z toho vzešlo.

7.7.2018 v 22:50 | Karma článku: 9.42 | Přečteno: 179 | Diskuse

Mladkov - Petrovičky - Adam - Kašparova chata - Adamova kaple - České Petrovice

Bylo pondělí, 4. července 2016, a my měli právě po svatoprokopské pouti. Protože hlásili krásné počasí, vyrazila jsem poznat další kousek Orlických hor.

6.7.2018 v 18:22 | Karma článku: 13.64 | Přečteno: 438 | Diskuse

Další články z rubriky Fotoblogy

Klára Tůmová

Zlatou stezkou do Německa (a zpátky aneb finále)

Pod nohama, které začínají bolet, asfalt, kolem lesejček v nejrůznějších stadiích vývoje i rozkladu živly, před námi zlatý hřeb/zlaté hřeby výletu a návrat na základnu.

21.7.2018 v 9:24 | Karma článku: 11.28 | Přečteno: 228 | Diskuse

Martin Valina

Mezi Jeleny

Údolí Jelení má silnou energii. Je to tu krásné a zároveň nostalgické a opuštěné. Navzdory historii vysídlené vesnice je zde cítit pozitivní síla. .

21.7.2018 v 5:47 | Karma článku: 16.00 | Přečteno: 260 | Diskuse

Pavla Kolářová

Být na chvíli motýlem...

"Nesnáším přírodu! Fuj, úplně se mi z ní dělá zle!", opakuje mi zhnuseně kolegyně, kdykoliv před ní zmíním slova jako "procházka v lese" nebo "rozkvetlá louka" a podobně. To já to mám přesně naopak: vpusťte mne do volné přírody...

20.7.2018 v 14:30 | Karma článku: 15.80 | Přečteno: 216 | Diskuse

Jana Klenorová

Těžká chvíle v ZOO

Jeho ego si lebedí v tom, že dělá něco dobrého pro svět. Přesto mu dotírá jakýsi pocit, že je cosi... ale nenechává se znepokojit. Bere to hezky popořadě tak, jako pokaždé. Nejprve přichází k tygrovi.

18.7.2018 v 12:17 | Karma článku: 10.52 | Přečteno: 629 | Diskuse

Jarmila Horáková

Ještě fOtOblog

Krása je věčné téma, alespoň pro některé z nás. Vnímáme ji skrze obrazy. Ve svém životě jich vnímám kolem sebe mnoho... škoda, že je nemohu častěji zachytit.

17.7.2018 v 19:47 | Karma článku: 17.15 | Přečteno: 176 | Diskuse

Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.