Duchovní obnova v La Salette, den třetí

13. 02. 2018 16:39:00
Den třetí - úterý. Odpoledne jsem se vydala vzhůru na Gargas po úzkých vyšlapaných cestičkách, které při pohledu z dálky připomínají serpentiny.

Protože se mi však začínala vybíjet baterie ve fotoaparátu a taky počasí ukazovalo na další déšť, vrátila jsem se z cca třetiny svahu zpátky. Nicméně bylo úžasné pozorovat celý poutní komplex více z výšky...a to si ani neumím představit, jak to musí vypadat malinkaté z vrcholu, kde je převýšení okolo 500 metrů. Večer jsme měli společný program, resp. takové setkání, kde jsme si vyprávěli o tom, co jsme tam již zažili...řešili jsme i alpskou květenu. Objevila jsem tam druhy stejné jako u nás v Čechách, ale i různé varianty jinak běžných rostlin, např. zvláštní druh jitrocele. Mnoho druhů jsem ani neuměla pojmenovat, ale byla tam mateřídouška, brusinka, kýchavice Lobelova, narcisy, tulipány nebo nádherné hořce, které mám moc ráda.

Fotogalerie ZDE

Autor: Veronika Foglová | úterý 13.2.2018 16:39 | karma článku: 8.09 | přečteno: 177x

Duchovní obnova v La Salette, den sedmý

Nastala sobota, den, kdy jsme se museli rozloučit s tímto kouzelným místem. Ráno jsme se rozloučili s druhou skupinou, která odjížděla dříve než my. Pokud si dobře pamatuji, vyjížděli jsme kolem jedenácté dopoledne.

14.7.2018 v 17:36 | Karma článku: 6.86 | Přečteno: 170 | Diskuse

Zvířátka na Tiché Orlici

Celou minulou zimu jsem v Jablonném nad Orlicí krmila kačenky a různá jim podobná vodní zvířátka. S příchodem jara se objevila i nová generace. Je krásné je slýchat, jak mě hlasitě vítají, jako by si na mě už zvykli...

11.7.2018 v 20:53 | Karma článku: 12.83 | Přečteno: 148 | Diskuse

Dnešní podvečer na Faltusově kopci

Původně jsem dnes neměla v plánu dávat sem nový článek. Ale protože jsem byla unavená celodenní prací (máme pouť), šla jsem se navečer odreagovat s foťákem v ruce, a tohle z toho vzešlo.

7.7.2018 v 22:50 | Karma článku: 9.42 | Přečteno: 179 | Diskuse

Mladkov - Petrovičky - Adam - Kašparova chata - Adamova kaple - České Petrovice

Bylo pondělí, 4. července 2016, a my měli právě po svatoprokopské pouti. Protože hlásili krásné počasí, vyrazila jsem poznat další kousek Orlických hor.

6.7.2018 v 18:22 | Karma článku: 13.64 | Přečteno: 438 | Diskuse

Další články z rubriky Fotoblogy

Klára Tůmová

Zlatou stezkou do Německa (a zpátky aneb finále)

Pod nohama, které začínají bolet, asfalt, kolem lesejček v nejrůznějších stadiích vývoje i rozkladu živly, před námi zlatý hřeb/zlaté hřeby výletu a návrat na základnu.

21.7.2018 v 9:24 | Karma článku: 11.28 | Přečteno: 228 | Diskuse

Martin Valina

Mezi Jeleny

Údolí Jelení má silnou energii. Je to tu krásné a zároveň nostalgické a opuštěné. Navzdory historii vysídlené vesnice je zde cítit pozitivní síla. .

21.7.2018 v 5:47 | Karma článku: 16.00 | Přečteno: 260 | Diskuse

Pavla Kolářová

Být na chvíli motýlem...

"Nesnáším přírodu! Fuj, úplně se mi z ní dělá zle!", opakuje mi zhnuseně kolegyně, kdykoliv před ní zmíním slova jako "procházka v lese" nebo "rozkvetlá louka" a podobně. To já to mám přesně naopak: vpusťte mne do volné přírody...

20.7.2018 v 14:30 | Karma článku: 15.80 | Přečteno: 216 | Diskuse

Jana Klenorová

Těžká chvíle v ZOO

Jeho ego si lebedí v tom, že dělá něco dobrého pro svět. Přesto mu dotírá jakýsi pocit, že je cosi... ale nenechává se znepokojit. Bere to hezky popořadě tak, jako pokaždé. Nejprve přichází k tygrovi.

18.7.2018 v 12:17 | Karma článku: 10.52 | Přečteno: 629 | Diskuse

Jarmila Horáková

Ještě fOtOblog

Krása je věčné téma, alespoň pro některé z nás. Vnímáme ji skrze obrazy. Ve svém životě jich vnímám kolem sebe mnoho... škoda, že je nemohu častěji zachytit.

17.7.2018 v 19:47 | Karma článku: 17.15 | Přečteno: 176 | Diskuse

Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.