Veronika Foglová

Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.

Veronika Foglová

Jedenácté výročí...

Jedenáctého března, čili předešlé pondělí, uplynulo jedenáct let, kdy jsem si ze Žamberka přivezla svůj první fotoaparát, který mě poté provázel dlouhé roky.

17.3.2024 v 13:41 | Karma: 15,48 | Přečteno: 162x | Diskuse| Fotoblogy

Veronika Foglová

Letem orlickohorským světem (10)

Milí přátelé, vítám Vás v roce 2023 a přeji Vám do něj všechno dobré a krásné od Boží Lásky, aby se Vám splnila všechna přání, která nosíte ukrytá v srdci.

1.1.2023 v 16:07 | Karma: 18,07 | Přečteno: 238x | Diskuse| Fotoblogy

Veronika Foglová

Orlické hory pod sněhovou peřinkou

V pátek večer se u nás opět přihlásila o slovo paní Zima. A tak mě napadlo posbírat ze svého archivu pár zasněžených snímků. Dneska ráno už tu ale po sněhu není ani památky.

4.12.2022 v 13:28 | Karma: 15,31 | Přečteno: 216x | Diskuse| Fotoblogy

Veronika Foglová

Dvě vzpomínky na 28. srpna

Ne, nespletla jsem se o týden v datu. Můj dnešní blog se bude týkat tohoto dne v letech 2014 a 2015.

28.8.2022 v 14:19 | Karma: 14,67 | Přečteno: 311x | Diskuse| Fotoblogy

Veronika Foglová

Hrníčkové ploty

Hrníčkové ploty. Takový, troufám si říci, český fenomén našich krásných chaloupek. Vždycky jsem měla ráda hrníčky malé i velké, jednobarevné i zdobené, a docela se divím, že když si je někdo vystaví na plot, neztratí se mu.

20.2.2022 v 16:00 | Karma: 20,46 | Přečteno: 467x | Diskuse| Fotoblogy

Veronika Foglová

Jen tak...

Na dnešek jsem Vám slíbila fotografie ze zasněžených Sobkovic. Kvůli technickým potížím to ale musím odložit na neurčito, a tak se Vám místo toho nabídnu pár snímků, jak jinak než z Orlických hor.

17.1.2021 v 17:29 | Karma: 13,28 | Přečteno: 220x | Diskuse| Fotoblogy

Veronika Foglová

Poučení z přírody o přírodě

Během svých toulek jsem narazila na všelicos. Dnes jsem si vzpomněla na tato ponaučení, o která se s Vámi chci rozdělit.

28.5.2018 v 20:51 | Karma: 13,53 | Přečteno: 301x | Diskuse| Fotoblogy