Veronika Foglová

Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.

Veronika Foglová

Kraví skok a blízké okolí

Říkáte si, co je to za zvláštní název? No, ani o takové kuriozity nemáme v Orlických horách nouzi, a tak Vás dnes seznámím s tímto pěkným místem.

10.3.2024 v 13:20 | Karma: 14,95 | Přečteno: 155x | Diskuse| Fotoblogy

Veronika Foglová

Vzpomínka na 1. máj

V posledních dnech kolem sebe slýchám hlasy volající po jaru. Na to konto a taky proto, že jsem zrovna neměla inspiraci pro další článek, jsem sáhla do svého archivu a nabízím Vám pár snímků z prvního květnového dne roku 2017.

17.12.2023 v 17:08 | Karma: 9,14 | Přečteno: 124x | Diskuse| Fotoblogy

Veronika Foglová

Ledopád na Žižkově skále

15.2.2017 jsem se vracela z malé zimní túry do nejbližšího lyžařského střediska, tedy z Čenkovic. Moji příbuzní mě upozornili na ledopád v Hradiskách, hned za skautskou klubovnou, a tak jsem na něj cestou dávala pozor.

14.2.2021 v 17:55 | Karma: 15,47 | Přečteno: 282x | Diskuse| Fotoblogy

Veronika Foglová

Židovský hřbitov v Rokytnici v Orlických horách

Odjakživa jsem ráda courala po hřbitovech a postávala u hrobů známých i neznámých lidí, zamýšlela se nad jejich osudy a jejich životní data srovnávala s historickými událostmi.

17.3.2019 v 19:04 | Karma: 15,88 | Přečteno: 294x | Diskuse| Fotoblogy

Veronika Foglová

Pan kos

Mým nejoblíbenějším ptáčkem je bezesporu kos černý. Loni v květnu cestou z práce se mi podařilo vyfotit jednoho, jak si na jarním sluníčku vyhřívá svá černá peříčka.

2.12.2018 v 17:30 | Karma: 16,34 | Přečteno: 289x | Diskuse| Fotoblogy

Veronika Foglová

Vzpomínka na loňské pavučinky

Dnes nás konečně navštívilo pořádné pršení. A protože jsem projížděla místy, kde jsem před rokem fotila jeden ze symbolů babího léta, rozhodla jsem se dnešní článek věnovat právě pavučinkám pokrytým kapkami deště.

1.9.2018 v 18:05 | Karma: 10,52 | Přečteno: 152x | Diskuse| Fotoblogy

Veronika Foglová

Socha Bubnující legionář v Ústí nad Orlicí

Bubnující legionář se nachází v Ústí nad Orlicí u kruhového objezdu mezi ulicemi Jilemnického a T. G. Masaryka. Je jednou z kulturních památek města. Byl zhotoven roku 1925 sochařem Josefem Mařatkou (1874 - 1937).

9.2.2018 v 17:36 | Karma: 14,87 | Přečteno: 299x | Diskuse| Fotoblogy

Veronika Foglová

Babí léto mezi Suchým vrchem a Bukovou horou

Možná si ještě někteří z Vás vzpomenou, jak nádherné babí léto bylo v polovině října 2017. A proto jsem toho využila k malé fotovýpravě na jedno ze svých nejoblíbenějších míst v Orlických horách, kde jsou fantastické výhledy.

27.1.2018 v 11:12 | Karma: 12,12 | Přečteno: 403x | Diskuse| Fotoblogy