Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na obcích mezi hřebenem Orlických hor a Rychnovem/Kvasinami je vidět, že automobilový průmysl vyplácí skutečně vysoké mzdy a ty se obracejí v luxusní trvalé i chalupářské bydlení. Místní si to už ani neuvědomují, ale stačí vyjet několik kilometrů za Králíky a ocitnete se v úplně jiné, daleko chudší, zemi.

Veroniko, vy jste zaměstnancem Sdružení Neratov z.s.?

0 0
možnosti
Foto

Hezké a udržované chaloupky najdete i v jiných lokalitách Orlických hor, jen namátkou zmíním třeba Hluchov. Králíky a okolí, to je úplně jiný kraj, to je pravda, tam je hodně patrný vliv Sudet.

Ano, pracuji v Neratově, na středisku Albertinum Žamberk.

0 0
možnosti
Foto

Díky, jako vždy karmaR^

0 0
možnosti
Foto

Za karmu a zkouknutí děkuji, nemáte zač. :-)

0 0
možnosti
Foto

To ano, jedna krásnější než druhá. :-) Jen sluníčko mi úplně neposvítilo.

0 0
možnosti

G58e52o94r10g61e 39H36o82l25y

31. 10. 2021 23:33

Moc hezke...diky.

0 0
možnosti
Foto

Já děkuji...a zvu za týden na druhý díl. V

0 0
možnosti

Nadherne fotky, diky za neR^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, to jsem ráda, že se líbily. ;-)

0 0
možnosti

J76a28n 15M42a58r18e43k

31. 10. 2021 20:23

Potěšil mně moc váš blog-Sedlon'ov. Píšete ve svém profilu, že jste katolička...já jsem zase evangelík, a právě v tom Sedlonově a Horní radechové začíná historie církve, v níž jsem vyrůstal. První její název byl Svobodná církev reformovaná a jedním ze zakladatelů byl Jan Balcar. Dnes se ta církev nazývá Církev bratrská. Moji předkové jsou právě z toho kraje, který tolik milujete. Já se podívám do svého archivu, kde si najdu jména a místa z toho kraje a příští neděli napíšu něco víc. Byl tam v Sedlonově či Horní radechové mlýn, který patřil mým předkům, Antonínu Bartákovi, který zemřel V listopadu 11 1893 v Sedlonově. Marně jsem ho tam před pár lety při mé návštěvě Staré vlasti hledal. Všichni ti pamětníci jsou už dnes mrtví a ti dnešní nic o tom mlýně nevěděli. Snad vy byste věděla? Ale to by spíš bylo na soukromou korespondenci. Tak na napsanou v neděli...Honza Marek, Kanada

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, Honzo, popravdě, já byla v Sedloňově poprvé v životě, takže nemám nějaké přesnější informace o tom, co tam dříve bylo nebo nebylo. A Sedloňov je od Horní Radechové docela daleko, jak jsem se dívala.

Každopádně mám doma knížku o Sedloňově ze série fotografických publikací o Orlických horách, kterou vydalo deštenské muzeum, tak se do ní můžu podívat, nebude-li tam nějaká zmínka.

0 0
možnosti
  • Počet článků 337
  • Celková karma 15,10
  • Průměrná čtenost 314x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.