Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevypátrala jste, proč jsou kmeny buků tak pokroucené? Je to zajímavé. Bydlela jsem v Brně na sídlišti Lesná. Rostly tam dva buky těsně u sebe a objímaly se jak lidé. Lituji, že jsem si je nevyfotila. Vám dík za hezké fotografie.:-)R^

0 0
možnosti

L14u49k17a77s 81F84i69k54r

4. 5. 2020 4:05

Pomaly sesuv pudy. Stromy se snazi rust rovne.

1 0
možnosti

Fotky pěkné. Musím Vám ale napsat, aby jste na taková místa nezvala lidi. Lidé všechno zničí. :-PVR^

0 0
možnosti
Foto

Svým způsobem máte pravdu, ale já jsem toho názoru, že když lidé tu krásu napřed nepoznají, nebudou ji chtít chránit a chovat se k ní slušně.

1 0
možnosti
  • Počet článků 337
  • Celková karma 15,10
  • Průměrná čtenost 314x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.