Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, moc krásně. Na jednu stranu je to smutné, ale pro mě jako fotografku je to úžasný kus přírody.

0 0
možnosti

J61i42r11i 62T44i10c78h55y

27. 4. 2020 17:11

Proc jsou tak pokrivene? A jakeho jsou vyznani?

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že je to vlivem povětrnostních podmínek. A jakého jsou vyznání, to opravdu nevím.

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný blog. Buky jsou nádherné a zvláště mám rád vzrostlé bukové lesy, jejich dlouhé stříbrné kmeny. Chtěl jsem napsat o tanci, ale to už tu je. Tak dobře, vidím tam partičku, která trsá na diskotéce :-) A zamilované dvojice.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za pěkný komentář. Buky patří k mým nejoblíbenějším stromům. Opravdu vypadají jako taneční páry. :-)

0 0
možnosti

Přesně jak říká Jitka: tanec:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Dokud jsem si nepřečetla ty komentáře tady, tak mě tohle přirovnání vůbec nenapadlo. :-)

0 0
možnosti
Foto

Veroniko, to je doslova "tanec buků". A jelikož Buk byl součástí mého svobodného jména, tyto stromy mají pro mne zvláštní nostalgiiR^V;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 337
  • Celková karma 15,10
  • Průměrná čtenost 314x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.