Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to je gól, Veroniko, představ si, že jsem včera byla ve stejný čas na druhé straně toho kopce - šla jsem z Bredůvky Jabloňákem dolů - a ty motorkáře jsem taky potkala!;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Tak to jsi byla na Černém kopci, který s námi sousedí. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ano, nenáročná a pěkná.

0 0
možnosti
Foto

I32v62a39n 27M15a20r30e41k

6. 4. 2020 7:15

Krása paní Veroniko a karmaR^. . . . Včera jsem byl též na procházce, z množství těch napadených suchých smrků jde hrůza. ;-(

0 0
možnosti
Foto

To je pravda. Já to tady u nás ještě naštěstí nemám tak na očích.

0 0
možnosti
  • Počet článků 337
  • Celková karma 15,10
  • Průměrná čtenost 314x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.