Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fotíte někdy i na kladské straně?

0 0
možnosti
Foto

Bohužel skutečně výjimečně, neboť jsem neřidička, tudíž závislá na tom, jak jede, či nejede který vlak nebo autobus. Ale mám spoustu míst, která bych tam chtěla vyfotit. Např. Sołtysia Kopa, tam je to nádherné.

0 0
možnosti

Šel jsem tudy asi před měsícem. Bylo to všechno čerstvě zasněžené a luxusní!!!

1 0
možnosti
Foto

Dnes by to opět bylo zasněžené... :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné putování i ten listnatý les... R^

0 0
možnosti
Foto

Ano, moc ráda na to vzpomínám, stejně jako na ostatní své túry. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 14,73
  • Průměrná čtenost 313x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.