Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji, doufám, že potěšily. :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné fotografie z pěkného kraje.

Ten otakárek se vám moc povedl. To tam s tak roztaženými křídly seděl nebo je vyfocen v letu? Není to fotomontáž? Omlouvám se za podezřívání. Zaostřila jste na něj, okolí je už trochu rozostřené a moc času na tu fotku jste asi neměla. Pokud to není fotomontáž a že asi ne, tak Vám k této fotce moc gratuluji. R^

0 0
možnosti
Foto

To bylo tak. Předešlý den jsem nestihla vyfotit všechnu řepku, a tak jsem se druhý den vydala znovu na kopec. Viděla jsem tam otakárků několik, a tak jsem za nimi lítala jak posedlá, bohužel ale odmítali posedět, nebo ulítli těsně přede mnou. Až tenhle "postál", abych stihla aspoň tu jednu fotku. Chtěla jsem ho vyfotit ještě víc zblízka, ale vzal mi roha. :-/ Nicméně jsem moc ráda i za tu jednu, která se povedla. Není to fotomontáž, já svoje fotky zásadně nijak neupravuji, maximálně velikostně, ale jinak ne.

1 0
možnosti
Foto

I já děkuji, Jitko, za věrnost. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 14,73
  • Průměrná čtenost 313x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.