Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Veroniko, moc díky za tento blog. Na Rejvízu jsme byli v devadesátých letech na tajemné chatě Jana. Máme odsud krásné vzpomínky, opět jste mi dala tip na výlet, díkyR^V

0 0
možnosti
Foto

Tak to jsem ráda, že se líbí. Sama bych se tam ráda podívala znovu. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Perfektní, bydlím nedaleko a znám to tam. Ale více než obec se spoustou turistů a aut mám ráda okolí, třeba takovou horu Orlík - tam už tolik lidí nepotkáte, už je to pro ně daleko.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za tip, zase jsem se něco naučila. R^

0 0
možnosti

Nadhera. Zaplat panbuh, ze to nekdo zachranil.

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak. Bez těch chaloupek by v české krajině bylo hodně smutno. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, těší mě, že se líbí. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS