Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkné. Orlické hory také miluji... R^:-)

0 0
možnosti
Foto

V týdnu jsme Orlickým krajem projížděli, vzpomněla jsem si na vásR^;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za vzpomínku, to je milé. V

0 0
možnosti
Foto

já se tam stejně jednou vrátím;-(;-(:-)R^Vděkuju Veroniko. S vámi je to vždycky na dva kapesníky, že už tam v tom kraji tu chalupu nemáme. Všechno milá místa... všechno ve vzpomínkách a touze se tam rozjetV

0 0
možnosti
Foto

Super, každý člověk tady je vítaný. :-) Nemáte zač...a doufám, že to nejsou jen slzičky bolesti.

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné fotografie přírody, barevné chaloupky atd. R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji. Ta zdobnická mě taky hodně zaujala svou netypickou barvou. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 14,70
  • Průměrná čtenost 313x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.