Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nádherné chaloupky.R^R^..překvapilo mě, že Bartošovice leží téměř u polských hranic a trochu bokem od centra Orlických hor. A ty jsou sice malé ale kouzelné.

0 0
možnosti
Foto

Pro mě jsou tím nejkouzelnějším místem na téhle planetě. V

0 0
možnosti

Nadhera. Vybral bych si. (Mesto mi nedalo to, co jsem od nej cekal ...)

0 0
možnosti
Foto

Určitě je z čeho vybírat... :-)

0 0
možnosti

Naprosto skvělé. Nevím, co používáte raději, facebook nebo mail, rád bych s vámi podiskutoval o Bartošovicích z genealogického hlediska. Shodou okolností tam dělám větší projekt. Samozřejmě jenom v případě, že by vás to nijak neobtěžovalo, přihlaste se prosím na moje jméno na facebooku, případně mi napište, zdali byste měla zájem o kontakt či nikoliv.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý večer, děkuji za komentář. Facebook nebo mail, je mi to v podstatě jedno. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS