Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pro mě jedno z top v Orlických horách. :-)

0 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, doufám, že potěšil. V

0 0
možnosti
Foto

A naživo je to ještě lepší... V

0 0
možnosti
Foto

Krásná kaple a krásné místo. Vaše fotky jsou taky fajn R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Veroniko, moje milované místoVR^ A taky ta úžasná madona... která mívávala načerveněné rty jako prostitutka:)) kdysi, totiž taková skoro lidově kýčovitá, nebo mile neohrabaná , ale přitom s láskou dělaná a božíR^ A je ted tedy ta kaple vyšperkovanáR^A milé je, jak tam někde píšou, že ta kaple opravdu spíš sloužila prakticky a zcela prozaicky... pro lesní dělníky, chlapy, aby se v té kapli opravdu honem schovali a ona je tam v horách jako boží místo chránila před blesky. A mám pocit, že tam snad je blizoučko i nějaký malý bunkr? možná se pletu... špatná pamět. Vám karma a poděkování. :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za krásný a milý komentář! Ano, po cestě z Pěticestí je kousek vlevo téměř neznatelný bunkr, resp. je jich tam více, ale už ve větší vzdálenosti od cesty.

1 0
možnosti
  • Počet článků 337
  • Celková karma 14,96
  • Průměrná čtenost 314x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.