Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za krásný komentář. :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, jsem ráda, že se líbí. R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, jsem ráda za každého, koho potěší. :-)

0 0
možnosti
Foto

karma za krásné fotky-hned ta první s vlčími máky je nádhernáR^

0 0
možnosti
Foto

:-) Díky...ta patří mezi mé top.

0 0
možnosti

Diky za obrazky, jsou opravdu pekne. A s tim Albertinem jste mi pripomela byvaleho primare na plicnim Martina D. Byl to fajn clovek.

0 0
možnosti
Foto

Pro mě, bohužel, ne. Zažila jsem v životě spoustu doktorů, ale primář Dvořáček byl pro mě jednoznačně nejhorší. Nicméně jsem ráda, pokud jste s ním měl pozitivní zkušenosti.

A co se týče fotografií, jsem ráda, že se líbí. ;-)

0 0
možnosti
Foto

I69v39a89n 49M86a56r35e74k

20. 10. 2018 18:54

Krása a karma. R^V

1 0
možnosti

Paráda.

Duše i srdce pookřály :)

1 0
možnosti
Foto

Tak doufám, že to dlouho vydrží, když hlásí to ochlazení. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS