Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I32v86a 48M73a65r98k20o89v84á

19. 10. 2018 19:48

Ona: Jak se ti daří, můj milý? On: Jako břízce bílé, která se ve větru klaní... Krása v básni i na fotkách:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, Ivo, o to mi přesně šlo. :-) Zachytit tu krásu, než zbudou holé větve.

0 0
možnosti

Ráda jsem se podívala ... R^

0 0
možnosti
Foto

břízy jsou krásné stromy-nevím proč ale mám je moc ráda-a fotky se vám povedly-karmaR^

0 0
možnosti
Foto

Třeba je máte ráda prostě jen proto, že jsou. Děkuji.V

0 0
možnosti
Foto

Stromy jsou, aspoň pro mě, vždycky fotogenické. :-)

0 0
možnosti
Foto

Je to krása...a snad ještě pár dní vydrží.

0 0
možnosti
Foto

Krásné záběry, velice mě potěšily!R^

0 0
možnosti
Foto

Tak to mě samotnou těší, že udělaly radost. Děkuji Vám.

0 0
možnosti

velice krásně záběry velice krásného stromu

0 0
možnosti
Foto

Pěkně děkuji. Mám ji moc ráda, i břízy celkově. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 14,67
  • Průměrná čtenost 313x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.