Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásná příroda, děkuji za fotky. Nikdy jsem tam nebyl, přesto, že Masarykovu chatu stavěl můj děda. Na základě Vašeho doporučení se tam určitě pojedu podívat.

0 0
možnosti
Foto

Já děkuji za krásný komentář. Na Šerlich si určitě zajeďte, ale vřele doporučuji naplánovat to na co nejkrásnější počasí, abyste si dokonale užil ty výhledy na českou i polskou stranu. R^

0 0
možnosti

J83a83n 42P57a26l84l18a49s

18. 5. 2018 21:52

Dobrý večer, ty končiny také trochu znám, díky za připomínky. Jen s napětím čekám, zda se někdy objeví Trčkov, kde jsme přes 30 let trávili část dovolené.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý večer, Trčkov (osadu i rezervaci) jsem navštívila předloni v létě, bohužel ne za moc dobrého počasí, takže na to určitě také dojde řada. :-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 337
  • Celková karma 15,10
  • Průměrná čtenost 314x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.