Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem před týdnem vystoupil na haldu Ema. To je největší halda v Ostravě, dnes zarostlá lesem, v němž jsou místy travnaté plochy. Motýlů tam bývá mnoho. Ten den tam bylo však i hodně turistů. Uvelebili se na vrcholu a kochali se výhledem. Kromě obvyklého panorámatu Beskyd bylo vidět velmi slabě i panoráma Jeseníků, což je docela vzácné. Poletovalo tam mnoho otakárků ve dvojicích, v nichž se navzájem honili. Na zem jich usedlo jen málo. Než jsem se k usedlému opatrně přiblížil, vyplašil ho některý z procházejících turistů nebo letěl kolem osamělý otakárek a ten sedící okamžitě vystartoval, aby se s ním honil. Nakonec jsem to vzdal, poněvadž otakárka jsem si na tom vrcholu haldy vyfotil několikrát v době, kdy tam lidé ještě houfně nechodili.

0 0
možnosti
Foto

Tohle je zkrátka o trpělivosti. Není to hora, která postojí a počká, než si člověk udělá záběr, který se mu bude opravdu líbit.

0 0
možnosti

hezké, taky jsem na něj dlouho čekal...nedávno jsem tu dokonce viděl poletovat otakárka ovocného po kobylisích (v praze)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, taky se mi moc líbil. V

1 0
možnosti

Když v naší oblíbené Litvě vylezem pokaždé na kopec Papečių Kalnas, narazíme tam na něj vždycky! Na Elbě jsou zase vybarveni v opačném gardu - to, co je u tohoto žluté, je tam černé.

0 0
možnosti
Foto

To opačné zbarvení je moc zajímavé. Já jich taky viděla několik, honili se mezi sebou, ale tenhle jediný mi byl ochotný zapózovat. ;-D

0 0
možnosti

D90a56v31i60d 13V34l55k

13. 5. 2018 19:14

Ten je krásný!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, jsem ráda, že se líbí.

0 0
možnosti

Až budete na jihu Slovenska, tam jsou ještě vybarvenější až do oranžova, uvidíte.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za tip. Na Slovensku jsem ještě nebyla, takže kdyby třeba někdy, budu si to pamatovat. R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS