Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ve vevnitř je zakázáno fotit?

Fotky nijak nádherné.

0 0
možnosti
Foto

V zámku se fotit může, dokonce zadarmo, ale já už teď vevnitř nebyla. Existují sice prohlídky s průvodcem, ale nevím, kdy přesně bývají, a navíc jsem tam byla jen týden po výkladu majitele, který trval dvě hodiny, takže tak rychle bych to znovu slyšet nemusela. :-)

1 0
možnosti
Foto

Navrhoval jsem, aby také v našem městě vrátili zámek knížeti, že ho určitě opraví. Zatím jsem neuspěl, protože je to kníže Lichtenštejn.

0 0
možnosti
Foto

To je docela zvláštní, že by to ještě nebylo vyřešené. Jedině, že by se o to potomci dřívějších majitelů nepřihlásili. V nedalekém Žamberku udělali ze zámku učiliště a baron Parish se po restituci dohodl se zřizovatelem, že jim ho přenechá. V kterém městě to je?

0 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 14,73
  • Průměrná čtenost 313x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.