Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GH

Diky za hezke fotky...trochu to tam znam i kdyz ted ziji za oceanem.

0 0
možnosti
Foto

Já děkuji za hezký komentář. :-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

:-)Já v Orlických horách bydlím a cestovat po nich s foťákem v ruce je moje nejlepší relaxace. Články budou, ale víc než dva za den sem, bohužel, dát nejde. Pokud jich chcete víc dřív, tak stejným stylem píšu zde: http://vronif.signaly.cz

Jinak jsem ráda, že se článek líbil.

0 0
možnosti
Foto

Veroniko, Vy mi prostě děláte už několikátým článkem radost... moje nejkrásnější místa, vzpomínky, kraj, který miluju, i když tohle slovo je pro mne nezvyklé. Mapujete vše, co miluju. Děkuju moc:-)V

0 0
možnosti
Foto

To já děkuji za krásný komentář! :-) A doufám, že i další udělají radost. Velkou část Orlických hor mám prochozenou a nafocenou, takže bude z čeho vybírat. Orlické hory jsou pro mě srdeční záležitostí, a tak se je snažím propagovat, kde můžu. :-) Na FB mám vlastní stránku se svými fotografiemi, pokud by Vás to zajímalo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 14,73
  • Průměrná čtenost 313x
Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.