Lichkov - Dvorský kopec - Zadní Hraniční vrch - Mladkov

20. 05. 2018 19:08:47
4. listopadu 2015 jsem podnikla svou, toho roku poslední, túru po Orlických horách. Už dva dny předtím jsem měla zato, že je to poslední, nicméně se pak udělalo ještě poměrně hezky, a tak jsem toho využila.

Bylo slunečno, avšak v místech, kde jsem se pohybovala, také lehký opar, díky němuž byla o něco horší viditelnost na blízké vzdálenosti; na delší to bylo podstatně horší. Doufala jsem, že to s postupujícím dnem povolí, ale bohužel. Ale co by člověk chtěl na začátku listopadu... Chtěla jsem si vyfotit Horu Matky Boží nad Králíkami a okolí právě z míst, kam jsem se vydala, ale opar mi to nedovolil.

Ráno jsem dojela vlakem do Lichkova, kde jsem vystoupila a kousek za nádražím jsem odbočila vpravo na asfaltku, která končí na Dvorském kopci, přímo na státní hranici s Polskem. Kousek jsem se prošla i po polské straně, ale byla tam taková džungle, že jsem se raději rychle vrátila k "čáře" a pokračovala dál směrem na Zadní Hraniční vrch po pohodlné cestě. V sedle mezi Zadním a Předním Hraničním vrchem jsem odbočila vlevo dolů nad Mladkov. Prošla jsem kolem mladkovské vodárny, vyfotila jsem i nádherný rybník, který se nachází kousek od silnice při výjezdu na Lichkov a Králíky. Prošla jsem Mladkovem a zabočila doleva k Tiché Orlicí, směrem na vlakovou zastávku Mladkov, odkud jsem se vracela zpátky domů. Bylo to takové nenáročné zakončení sezóny 2015...

Fotogalerie ZDE

Autor: Veronika Foglová | neděle 20.5.2018 19:08 | karma článku: 7.96 | přečteno: 184x

Další články blogera

Veronika Foglová

Květná neděle 2024

Uteklo to jako voda, a svatopostní doba nám vstoupila do své závěrečné fáze - Svatého týdne, po němž nadejdou Velikonoce.

24.3.2024 v 15:21 | Karma článku: 11.14 | Přečteno: 153 | Diskuse

Veronika Foglová

Jedenácté výročí...

Jedenáctého března, čili předešlé pondělí, uplynulo jedenáct let, kdy jsem si ze Žamberka přivezla svůj první fotoaparát, který mě poté provázel dlouhé roky.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 14.97 | Přečteno: 157 | Diskuse

Veronika Foglová

Kraví skok a blízké okolí

Říkáte si, co je to za zvláštní název? No, ani o takové kuriozity nemáme v Orlických horách nouzi, a tak Vás dnes seznámím s tímto pěkným místem.

10.3.2024 v 13:20 | Karma článku: 14.34 | Přečteno: 141 | Diskuse

Veronika Foglová

Celenský Kříž

Dnes nebudu chodit nikam daleko. Podíváme se společně pod Studenecké skály, do míst vzdálených od mého bydliště jen 3,5 kilometru.

3.3.2024 v 14:01 | Karma článku: 17.45 | Přečteno: 189 | Diskuse

Další články z rubriky Fotoblogy

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LXII. - Rokycany 12 - Jaro je tu)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

28.3.2024 v 8:42 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 34 | Diskuse

Martina Pazourová

Po dešti......

Nenapadá mě nic jiného, než text písně paní Judity Čeřovské.Foto Nikon D 70. Jo, a dalo to docela fušku :-)

25.3.2024 v 23:00 | Karma článku: 12.35 | Přečteno: 203 | Diskuse

Veronika Foglová

Květná neděle 2024

Uteklo to jako voda, a svatopostní doba nám vstoupila do své závěrečné fáze - Svatého týdne, po němž nadejdou Velikonoce.

24.3.2024 v 15:21 | Karma článku: 11.14 | Přečteno: 153 | Diskuse

Martina Pazourová

Střípky z bleduliště

Bledule mám doma asi tak tři. Z původních šesti, které mi přes zimu zredukoval krtek.Proto jsem byla v bledulišti na vysočině jak Alenka v říši divů. Letos už potřetí, tentokrát po vydatném týdenním dešti, kdy jsem si otestovala

22.3.2024 v 22:25 | Karma článku: 14.66 | Přečteno: 231 | Diskuse

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LXI. - Kapitán Nemo a jiní bezejmenní - Speciál)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

22.3.2024 v 8:42 | Karma článku: 21.11 | Přečteno: 349 | Diskuse
Počet článků 335 Celková karma 15.48 Průměrná čtenost 305

Jsem katolička, obrovská patriotka Orlických hor, kde žiji od svého narození a na něž nedám v žádném případě dopustit, sběratelka a fanynka plyšových medvídků, nadšená amatérská fotografka. Založením optimistka, ale někdy raději dávám přednost realismu. Mám ráda smích a humor, pokud ovšem nikomu neškodí. Užívám si života plnými doušky, ale tak, jak mně to vyhovuje, tzn., abych neomezovala nikoho dalšího.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...